Jednou z našich lednových zakázek bylo vyklízení menšího hotelu v Praze. Zákazník jej zakoupil od původního majitele, který budovu již několik let nevyužíval. Vyklízecí práce byly naplánovány na tři dny, s tím, že část nábytku se odvezla na skládku a část do našeho externího skladu.
Parta našich pracovníků zahájila akci podrobnou prohlídkou celé budovy, abychom zjistili, jaký objem nábytku a dalších drobností se bude vyklízet. Vyklízení pak rychle ubíhalo a jednotlivé pokoje hotelu byly rychle vyklizené.
Největší objem vyklízení tvořily postele, skříně, stoly a židle. Skříně jsme si rovnou v pokojích rozbíjeli na desky, abychom eliminovali možnost poškození chodeb, výtahu a schodišťového prostoru. Naši pracovníci se rozdělili do jednotlivých part, které si práci postupně předávali, a tak vše probíhalo hladce.
Vzhledem k rozsahu zakázky byla se zákazníkem domluvena předem celková cena za práci s následným zohledněním skutečného objemu likvidovaného nábytku. Nakonec jsme vyklizení hotelu zvládli ve stanoveném termínu a k absolutní spokojenosti zákazníka.
Zákazník za vyklizení hotelu, tedy vyklizení všech pokojů, kuchyně, přednáškového sálu a restaurace zaplatil částku kolem sedmdesáti tisíc korun.
Než jsme zahájili vyklízení hotelu, uskutečnili jsme nejdříve skladování. Zákazník si přál některé kusy nábytku zachovat pro další využití, a tak jsme mu nabídli naši službu skladování. Věci jsme obalili do ochranné fólie, naložili a odvezli do skladu. Tam bude čekat na své další využití, až bude hotel po rekonstrukci.
Kromě vyklízení a skladování nabízíme také stěhování nebo autodopravu. O těchto službách se více dozvíte na našich webových stránkách.
copyright 2022 by SEO optimalizace s.r.o. | Všechna práva vyhrazena.